Home > Блог > Новини > Facebook публікуватиме рекламу в стрічці новин за особливою системою

Facebook публікуватиме рекламу в стрічці новин за особливою системою

Опубликовано 22.06.2022 Від


Найпопулярніша соціальна мережа у світі почала транслювати Sponsored Stories у стрічці новин користувачів. Про це повідомив портал Inside Facebook. Водночас, нагадаємо, що представництво Facebook офіційно анонсувало нововведення ще у грудні 2011 року.
Тепер записи, які містять оголошення рекламного характеру з позначкою «Featured» (рекламна), почали з’являтися у веб-версії сайту. А ось у мобільній версії Facebook ця функція поки що не запрацювала.
Також за словами представників Facebook, користувач тепер бачитиме Sponsored Stories тільки від тих брендів, чиїм шанувальником у соцмережі він є. А щоб реклама не здавалася надто нав’язливою, у стрічці новин транслюватиметься не більше одного рекламного повідомлення на добу. До того ж Facebook запропонує учасникам соцмережі кілька варіантів налаштування видимості Sponsored Stories.
Зазначимо, що маркетологи платитимуть лише за оголошення, які транслюватимуться у стрічці у разі схвалення їх учасником. Також рекламодавці отримають кілька додаткових інструментів для пошуку шанувальників брендів. Тепер учасники соцмережі зможуть бачити активність друзів до тих чи інших рекламних матеріалів, а ось самі маркетологи не зможуть публікувати у стрічках користувачів інші додаткові оголошення.
Такі рекламні реформи обумовлені бажанням керівництва Facebook уникнути негативної реакції користувачів.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)