Загальний дохід Google за останній квартал 2011 року склав 10,58 млрд дол. Це на 25% більше, ніж аналогічний показник за 4-й квартал 2010 року. Такі дані для інвесторів було опубліковано на офіційній сторінці блогу Google буквально вчора, 19 січня 2012 року.
Зазначимо, що ці показники розраховувалися без вирахування витрат на покупку трафіку, які в останньому кварталі 2011 року для Google склали 2,45 млрд. дол. США або 24% від усіх рекламних доходів.
А ось операційний прибуток Google (розрахований за GAAP) у четвертому кварталі 2011 року склав 3,51 млрд дол США або 33% від загального прибутку. Зазначимо, що за аналогічний період 2010 року цей показник для Google становив 2,98 млрд.дол. США або 35% від загального виторгу інтернет-гіганта.
Водночас, операційний прибуток, розрахований не за GAAP, у четвертому кварталі 2011 року склав 4,04 млрд. дол. США або 38% від загальної виручки. Для порівняння, аналогічний показник за аналогічний період 2010 для Google дорівнював 3,38 млрд. дол. США або 40% від загальної виручки. Таким чином, чистий прибуток за GAAP у четвертому кварталі 2011 року склав 2,71 млрд дол США, тоді як у четвертому кварталі 2010 року цей показник дорівнював 2,54 млрд дол США.
У свою чергу чистий прибуток, розрахований не за GAAP, у четвертому кварталі 2011 року склав 3,13 млрд. дол США. Для порівняння за аналогічний період 2010 року цей показник становив 2,85 млрд. дол. США.
Сукупний дохід Google за 4-й квартал 2011 року склав 10,58 млрд дол. США, що на 25% більше, ніж було четвертому кварталі 2010 року (8,44 млрд. дол. США).
Більшість доходу корпорації Google принесло володіння сайтами: так за минулий квартал виручка від їх роботи склала 7,29 млрд. дол. США або 69% від загальної виручки. У той же час доходи Google від рекламної мережі склали 2,88 млрд дол. США або 27% від загального виторгу за четвертий квартал 2011 року, що на 15% більше, ніж за аналогічний період 2010 року.
Сукупний дохід від оплати за клік збільшився приблизно на 34% порівняно з аналогічним періодом 2010 року та на 17% порівняно з третім кварталом 2011 року.
Примітно, що вартість за 1000 показів (CPC) у цьому звітному періоді знизилася на 8% порівняно з третім кварталом 2011 року. На стільки ж відсотків вона скоротилася і у відповідності до аналогічних показників 2010 року.
Підбиваючи підсумки, зазначимо, що станом на 31 грудня 2011 року в обороті корпорації Google було зафіксовано 44,6 млрд дол. США, з урахуванням грошових коштів, їх еквівалентів та короткострокових ліквідних цінних паперів.
Також за даними на 31 грудня 2011 року чисельність штатних співробітників Google у всьому світі склала: 32 467 осіб.
Коментуючи фінансові результати за 2011 рік, головний виконавчий директор Google Ларрі Пейдж (Larry Page) зауважив, що останній квартал був справді успішним для корпорації. .Особливий оптимізм у цьому плані, за словами Пейджа, вселяє зростання Android, Gmail, а також істотний підйом соцмережі Google.