Home > Блог > Без категорії > Що говорять про вас у мережі: 10 методів дізнатися правду

Що говорять про вас у мережі: 10 методів дізнатися правду

Опубликовано 20.06.2022 Від

Reputation

Створення позитивної репутації підприємства – трудомісткий процес, потребує витрат зусиль і часу. Головне – вчасно попередити появу темних плям та негативу, оскільки це безпосередньо відбивається на успіх вашого бізнесу. Для будь-якого інтернет-магазину величезну роль відіграють відгуки покупців. У мережі виключено тактильний контакт із товаром, його не можна потримати в руках, оглянути з усіх боків. Тому доводиться покладатися авторитетне думка клієнтів, вже встигли випробувати його практично. Саме висновок користувачів про придатність або низьку якість схиляє потенційного клієнта до здійснення покупки або відмови від неї.

Відгуки можна знайти не тільки на сайті продавця/постачальника послуг, але й в інших джерелах, включаючи соціальні мережі та ЗМІ. Чи можна простежити за такою кількістю інформації? На це потрібно багато часу, адже доведеться вручну перелопачувати безліч ресурсів. А гарантії, що ви нічого не пропустите з уваги, ніхто не дасть. Більш ефективний варіант – скористатися спеціальними сервісами, причому деякими абсолютно безкоштовно. Розглянемо це з прикладів.

1.Google Alert

Один із найбільш затребуваних інструментів. Для формування даних необхідно:

  • вбити ключові слова, що визначають тип моніторингу;
  • вказати вид джерел для пошуку;
  • проставити частоту приходу повідомлень;
  • проставити обсяг видачі;
  • вписати контактні дані (адреса електронної пошти).

Ви самі визначаєте, як що приходитимуть листи зі зведеннями: щодня або раз на місяць. Недоліком сервісу вважається обмеженість налаштувань.

2. Яндекс. Блоги

Опція має на увазі використання RSS. Тут усе просто:

  • вбити в пошуковий рядок об’єкт (фірму або конкретний продукт);
  • скопіювати посилання з RSS-потоком;
  • вставити її для налаштування моніторингу у свою стрічку та вивчити результати.

3. Socialmention

Дозволяє знайти і проаналізувати будь-які згадки про вашу продукцію або послуги.

Охоплення досить широке і включає найпопулярніші соцеті (Твіттер, ЖЖ, Фейсбук та ін). Принципи роботи аналогічні Google Alert: вводять джерела пошуку та ключові слова (слова, фрази). Характерна риса – аналіз тональності згадок:

reputation management

  1. інтенсивність обговорення;
  2. відсоткового відношення між позитивними та негативними відгуками;
  3. числа повторних згадок;
  4. чисельності авторів.

4. JagaJam

Надає можливість запровадження та оцінки статистичних даних SMM (спільноти, групи). Відстеження з одного облікового запису охоплює до 30 спільнот. Тут можна отримувати різноманітну інформацію:

  • проаналізувати чисельність роботів у конкретній групі;
  • порівняти показники активності;
  • виконати індивідуальне підстроювання тощо.

Пакет «Пробний» надає 2-тижневе безкоштовне використання

5. Hootsuite

Ефективний для роботи з блогами на Вордпрес, Твіттері та Фейсбуці. Дозволяє порівнювати посилання за популярністю. Доступний у двох версіях:

  • безкоштовної (обмеження в 5 профілів та 2 стрічки).
  • платний (Pro) – за символічну суму ви отримаєте розширену аналітику.

Особливий плюс – можливість роботи з мобільних пристроїв.

6. SemanticForce

Спеціальна платформа, що забезпечує:

  • всебічне спостереження;
  • якісний аналіз показників

Тут можна використовувати різні методики для збирання та обробки інформації, а також скористатися власними напрацюваннями. Ви самі вибираєте відповідну форму звітності. Надається одне безкоштовне замовлення на дослідження «під ключ».

7. YouScan

Дає можливість проводити роботу з русифікованими медіа, доступним у кількох версіях (безкоштовна та 4 види платних пакетів з можливістю безкоштовного тестування). Отримані результати надаються у доступній для розуміння графічній формі. Сильний бік сервісу – можливість вдатися до послуг професійних аналітиків.

Reputation Stars

8. IQBuzz

Охоплює безліч різних майданчиків, включаючи Youtube. Існує опція класифікації відгуків за параметрами. Відмінна перевага – у швидкісній перебудові під ваші потреби, швидкій віддачі фідбека. За потреби можна скористатися пошуковим роботом.

9. Babkee

За недовгий час свого існування система встигла завоювати визнання широкої аудиторії. Буде корисна тим, хто звик тримати руку на пульсі подій, що відбуваються, регулярно відстежуючи ринкові зміни і дії конкуруючих компаній. Характерна перевага – оцінка ефективності рекламних акцій, що проводяться в інтернеті. Найбільший пакет – платний «Корпоративний». Він охоплює всі доступні джерела, включаючи RSS-стрічку.

10. BrandSpotter

Допомагає стежити за репутацією, що складається у вашого бренду у соціальних мережах та Рунеті. Для корпоративних потреб розроблено платну версію з 10-денною демо-версією. За бажанням можна вдатися до послуг аналітичного відділу.

З мережі нічого не зникає безвісти, навіть віддалена інформація осідає в резервах Гугла. Ваше завдання – витягти його і грамотно розпорядитися. Знаючи, чому клієнт залишив ресурс засмученим, або в чому полягає причина відмови від покупки, можна скласти успішну стратегію подальших дій.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)