Створення позитивної репутації підприємства – трудомісткий процес, потребує витрат зусиль і часу. Головне – вчасно попередити появу темних плям та негативу, оскільки це безпосередньо відбивається на успіх вашого бізнесу. Для будь-якого інтернет-магазину величезну роль відіграють відгуки покупців. У мережі виключено тактильний контакт із товаром, його не можна потримати в руках, оглянути з усіх боків. Тому доводиться покладатися авторитетне думка клієнтів, вже встигли випробувати його практично. Саме висновок користувачів про придатність або низьку якість схиляє потенційного клієнта до здійснення покупки або відмови від неї.
Відгуки можна знайти не тільки на сайті продавця/постачальника послуг, але й в інших джерелах, включаючи соціальні мережі та ЗМІ. Чи можна простежити за такою кількістю інформації? На це потрібно багато часу, адже доведеться вручну перелопачувати безліч ресурсів. А гарантії, що ви нічого не пропустите з уваги, ніхто не дасть. Більш ефективний варіант – скористатися спеціальними сервісами, причому деякими абсолютно безкоштовно. Розглянемо це з прикладів.
1.Google Alert
Один із найбільш затребуваних інструментів. Для формування даних необхідно:
Ви самі визначаєте, як що приходитимуть листи зі зведеннями: щодня або раз на місяць. Недоліком сервісу вважається обмеженість налаштувань.
2. Яндекс. Блоги
Опція має на увазі використання RSS. Тут усе просто:
3. Socialmention
Дозволяє знайти і проаналізувати будь-які згадки про вашу продукцію або послуги.
Охоплення досить широке і включає найпопулярніші соцеті (Твіттер, ЖЖ, Фейсбук та ін). Принципи роботи аналогічні Google Alert: вводять джерела пошуку та ключові слова (слова, фрази). Характерна риса – аналіз тональності згадок:
4. JagaJam
Надає можливість запровадження та оцінки статистичних даних SMM (спільноти, групи). Відстеження з одного облікового запису охоплює до 30 спільнот. Тут можна отримувати різноманітну інформацію:
Пакет «Пробний» надає 2-тижневе безкоштовне використання
5. Hootsuite
Ефективний для роботи з блогами на Вордпрес, Твіттері та Фейсбуці. Дозволяє порівнювати посилання за популярністю. Доступний у двох версіях:
Особливий плюс – можливість роботи з мобільних пристроїв.
6. SemanticForce
Спеціальна платформа, що забезпечує:
Тут можна використовувати різні методики для збирання та обробки інформації, а також скористатися власними напрацюваннями. Ви самі вибираєте відповідну форму звітності. Надається одне безкоштовне замовлення на дослідження «під ключ».
7. YouScan
Дає можливість проводити роботу з русифікованими медіа, доступним у кількох версіях (безкоштовна та 4 види платних пакетів з можливістю безкоштовного тестування). Отримані результати надаються у доступній для розуміння графічній формі. Сильний бік сервісу – можливість вдатися до послуг професійних аналітиків.
8. IQBuzz
Охоплює безліч різних майданчиків, включаючи Youtube. Існує опція класифікації відгуків за параметрами. Відмінна перевага – у швидкісній перебудові під ваші потреби, швидкій віддачі фідбека. За потреби можна скористатися пошуковим роботом.
9. Babkee
За недовгий час свого існування система встигла завоювати визнання широкої аудиторії. Буде корисна тим, хто звик тримати руку на пульсі подій, що відбуваються, регулярно відстежуючи ринкові зміни і дії конкуруючих компаній. Характерна перевага – оцінка ефективності рекламних акцій, що проводяться в інтернеті. Найбільший пакет – платний «Корпоративний». Він охоплює всі доступні джерела, включаючи RSS-стрічку.
10. BrandSpotter
Допомагає стежити за репутацією, що складається у вашого бренду у соціальних мережах та Рунеті. Для корпоративних потреб розроблено платну версію з 10-денною демо-версією. За бажанням можна вдатися до послуг аналітичного відділу.
З мережі нічого не зникає безвісти, навіть віддалена інформація осідає в резервах Гугла. Ваше завдання – витягти його і грамотно розпорядитися. Знаючи, чому клієнт залишив ресурс засмученим, або в чому полягає причина відмови від покупки, можна скласти успішну стратегію подальших дій.
(067) 525-99-99