В Яндекс.Метриці з’явився новий інструмент під назвою «Аналіз форм», що дозволяє оцінювати якість форм для заповнення. Тепер за допомогою цього звіту можна провести комплексний аналіз будь-якої форми та вивчити, що можна і потрібно покращити для того, щоб збільшити загальні показники конверсії.
За допомогою нового інструменту власники та
адміністратори сайтів зможуть точно знати кількість відвідувачів, які дійшли до сторінки з формою, скільки з них залишили свої дані та скільки їх відправили. “Аналіз форм” також дає можливість оцінити, скільки часу інтернет-користувачі витрачають на заповнення форми, які поля при відправці залишаються незаповненими і яке поле спонукає користувача залишити заповнення та залишити сторінку.
Як зауважив фахівець «ІнтерЛабс» Олексій Рубель, новий сервіс Яндекс.Метрики буде вкрай корисним для тих проектів, де взаємодія відвідувачів сайту з різними формами є основною точкою конверсії. Так, наприклад, різні туристичні ресурси найчастіше грішать незручними та незрозумілими формами підбору турів, також викликають роздратування та ресурси зі складними формами розрахунку та підбору будь-яких спеціалізованих послуг тощо.