Інтернет-гігант Google офіційно у своєму блозі повідомив розробників про те, що відтепер для створення заголовків у пошуковій видачі він враховуватиме не лише тег <title>, а й безліч інших різних сигналів.
«Тайтли, безумовно, дуже важливі для пошуку. Саме вони допомагають користувачеві зорієнтуватися в результатах видачі та натиснути на потрібне посилання на сторінку. Ми завжди радили вебмайстрам створювати унікальні заголовки сторінок, що відображають їх зміст (те саме стосується і описів, що містяться в сніпетах).
Щоб безпомилково визначати, який саме заголовок сторінки показувати конкретному користувачеві у видачі, пошук Google використовує безліч різних сигналів, і, насамперед, тег <title>, якщо, звичайно, вебмастер грамотно склав його. Однак для деяких сторінок вказівка одного лише тега <title> – далеко не найкращий варіант. У таких випадках спеціальні алгоритми Google генерують альтернативні заголовки сторінок – даний підхід дозволяє користувачам швидше і легше знаходити у видачі цікавий для них контент. Наші дослідження показали, що такі «альтернативні тайтли» сприймаються користувачам як більш релевантні запитам, і дозволяють суттєво підвищити клікабельність сторінки. Саме тому майже половині випадків пошук показує альтернативні заголовки».
Альтернативні назви будуть відображатися для сторінок, які не мають тайтлів, або якщо тайтли, використані вебмайстром, сторінку описують нечітко. Алгоритми Google тепер також можуть обчислювати випадки, коли вебмастер використовує той самий заголовок для більшості сторінок ресурсу, або випадки, коли зміни в тайтлах були несуттєвими. До того ж, розробники Google попереджають, що система автоматично змінюватиме заголовок сторінки, якщо він буде занадто довгим або важким для користувача.
Крім того, в розділі «Діагностика» «Інструментів Google для веб-майстрів» офіційний Google повідомлятиме вебмайстрам про всі випадки виявлення тайтлів, що підлягають змінам пошукової системи. Цю функцію необхідно налаштувати додатково.