Оновлений інтерфейс рекламної системи AdWords – це результат того, що протягом минулого року Google прислухався до відгуків рекламодавців та агентств. Починаючи з минулого тижня, зміни в дизайні системи поступово впроваджувалися в різних країнах. Нині інтерфейс представлений глобально.
Новий вигляд AdWords істотно спрощений: ¦меню, вкладки, навігація та кнопки не відволікають користувача від даних, дозволяючи зосереджуватися безпосередньо на статистиці.
Ущільнення заголовків дозволяє переглядати більший обсяг даних без прокручування. Навігація зліва від екрану представлена в оновленому вигляді з кількома старими блакитними посиланнями.
Самі представники Google вважають, що апдейт інтерфейсу допоможе системі AdWords бути більш привабливою візуально, зберігши всі опції на звичних для користувача місцях.