Аналізувати звіти у Google Analytics стане ще простіше. Про оптимізацію статистики пошуку на сайті повідомило представництво Google-корпорації у своєму блозі.
Тепер у Google Analytics можна буде відстежувати як первинні запити відвідувачів, так і їх уточнені варіанти. До того ж веб-майстри зможуть отримувати дані про конверсію та кореляцію; точки входу та виходу, а також бачити, на які сторінки заходили користувачі на сайті.
Щоб випробувати нововведення, користувачеві-клієнту Google Analytics потрібно тільки зайти на сторінку керування Custom Search Engine, вибрати панель керування своїм пошуковою системою та клацнути на Google Analytics у лівому меню. У цьому випадку користувач побачить список звітів, в яких можна буде вказати запит та параметри, які потрібно відстежувати.
Після збереження всіх необхідних змін Google створить новий фрагмент коду, який необхідно скопіювати і розмістити у себе на сайті.
Після встановлення функціоналу користувач отримає доступ до звітів пошуку сайту з розділу змісту в Google Analytics.
Фахівці Google Analytics представили також і систему обчислення показників для внутрішнього пошуку по сайту.
Відвідування з пошуковою процедурою – кількість відвідувань, у яких пошук проводився хоча б один раз.
Частка відвідувань, при яких здійснювався внутрішній пошук = відвідування з виконанням пошуку / загальна кількість відвідувань
Унікальні пошуки – загальна кількість зроблених на сайті пошуків. Тут виключаються багаторазові пошуки за однаковим запитом під час відвідування.
Перегляди сторінок результатів/пошук = перегляди сторінок результатів пошуку / всього унікальних пошуків
Виходи після пошуку – кількість пошуків, виконаних відвідувачем безпосередньо перед виходом із сайту.
Відсоток виходу після пошуку = виходи після пошуку / відвідування з виконанням пошуку
Уточнення пошуку – кількість повторних пошуків, виконаних відвідувачем безпосередньо після виконання будь-якого пошуку.
Відсоток уточнень пошуку -відсоток пошуків, які призвели до уточнення пошуку.
Обчислюється як уточнення пошуку/перегляди сторінок результатів пошуку.
Час після пошуку – середня тривалість часу, проведена відвідувачами на сайті після виконання пошуку. Розраховується як сукупність загального “часу_пошуку” за всіма пошуками / (“переходи_при_пошуку” + 1)
Глибина пошуку – середня кількість сторінок, які переглядають відвідувачі після закінчення пошуку. Розраховується як сукупність загальної “глибини_пошуку” за всіма пошуками / (“переходи_при_пошуку” + 1)