Найбільший сервіс мікроблогів Twitter запустив новий сервіс – так звану рекламну форму самообслуговування. З її допомогою представники малого та середнього бізнесу можуть оплачувати рекламні послуги електронним способом без очікування виставлення рахунку від сервісу. Про це повідомляє видання Marketing Land з посиланням на блог Twitter’a.
Керівництво сервісу мікроблогів вже уклало партнерську угоду з фінансовою корпорацією American Express, у результаті близько 10 тисяч невеликих корпорацій зможуть оплачувати рекламні послуги. Незабаром їх кількість значно збільшиться.
На даний момент власники карток American Express, які беруть участь у програмі, можуть скористатися такими перевагами рекламної платформи в Twitter:
створювати та запускати просувні облікові записи брендів;
постити просувні твіти;
платити за «фоловерів» аккаунта, що просуває;
орієнтувати кампанії на певний регіон чи країну.
Відомо, що оплачуватиметься виключно взаємодія користувача з рекламним оголошенням (твітом, акаунтом). Тобто. за підписку на сторінку-мікроблог компанії-рекламодавця, ретвіт рекламного повідомлення, відповідь на нього або додавання «У вибране».
Розробники нового функціоналу в Twitter обіцяють, що вже незабаром сервіс почне поступово розповсюджуватись по всьому світу.