Інтернет-гігант Googlе вніс оновлення до алгоритму, який відповідає за співвідношення кількості рекламних оголошень до обсягу контенту на сторінці сайту. Про це повідомив провідний інженер корпорації Метт Каттс (Matt Cutts) у блозі Google для вебмайстрів.
Зауважимо, що раніше Google вже неодноразово попереджав вебмайстрів про те, що застосовуватиме санкції щодо ресурсів, де користувачеві складно зорієнтуватися зі змістом. Тому сайти, явно перевантажені в рекламному плані (особливо якщо реклама розташовується у верхній частині сторінки) і які мають явний недолік контенту, Google фільтруватиме.
Разом з тим, Метт Катс наголосив, що фільтр не знижуватиме в ранжируванні ті сайти, які публікують рекламу «в розумних межах». «Основний удар», за його словами, доведеться на сайти, багаті на рекламу, де користувач насилу знаходить оригінальний контент.
“Не пройде і поширений прийом, коли оригінальний контент, розміщений у видимій верхній частині сайту, наполегливо направляє користувача нижче до величезних блоків рекламних оголошень”, – повідомив провідний інженер Google.
За підрахунками експертів, зміна алгоритму позначиться не більше ніж на 1% сайтів у світі. Однак, якщо вебмастер помітить, що його сайт був знижений у видачі, йому потрібно ще раз перевірити сторінки ресурсу на співвідношення реклами до оригінального змісту. Більше того, власник сайту повинен переконатися, що користувач може без проблем знаходити на ресурсі оригінальний конетнт, а не шукати його в купі інформації комерційного характеру. Це легко зробити за допомогою програми Browser Size та інших інструментів від Google.
Алгоритм автоматично врахує всі зміни, і повторно просканує ресурс у разі, якщо відбудеться оновлення розмітки сторінки. Разом з тим, наскільки швидко відбудеться переіндексація, залежить від низки факторів. Зокрема, від кількості сторінок на ресурсі, а також від того, наскільки технічно грамотно виконаний сайт. У середньому, робот Googlebot сканує сайт із оновленою розміткою протягом кількох тижнів.