Чи вбиває пошукова реклама органічний трафік сайту, і чи зростає цей трафік, а також кількість реальних кліків, якщо рекламна кампанія завершилася? Таким питанням задалася компанія Google і провела понад 400 досліджень із цього питання.
У ході дослідження з’ясувалося, що близько 89% трафіку, що виходить за рахунок контекстної реклами , не може бути реалізований органічними кліками, якщо кампанія з просування припиняється. Ця цифра трохи коливалася залежно від досліджуваної вертикалі, проте, у середньому, залишалося у цьому діапазоні.
У проекті Search Ads Pause Studies дослідники простежили динаміку органічних кліків, коли контекстна реклама не функціонувала. Отримана статистична модель допомагала скласти уявлення про обсяг потенційних платних кліків, у разі, якби рекламна кампанія тривала. Ці дані були виражені у відсотках до реальних кліків.