Home > Блог > Без категорії > 7 налаштувань Google для інтернет-магазинів

7 налаштувань Google для інтернет-магазинів

Опубликовано 20.06.2022 Від

Google analitics

При веденні онлайн-бізнесу важливо розуміти, чого хоче від сайту відвідувач, а ще краще передбачити його дії наперед. Без подібних навичок онлайн-бізнес не може існувати довго та продуктивно. На сьогоднішній день існує чудовий помічник у подібній справі для інтернет-магазинів, це Google Analitics. У ньому містяться корисні доповнення та підказки. У цій статті ми розглянемо 7 функцій цього помічника, якими слід користуватися, щоб досягти зростання продажів та заробітку.

Якщо почати з теорії, то в E-commerce сайту аналізується всього 4 типи даних:

  • Конвертація: аналіз прибутку, збитки, відвідин.
  • Залучення: аналіз отриманого трафіку та кількість відвідувачів за останній вибраний проміжок часу.
  • Взаємодія: аналіз дій відвідувачів на веб-сайті.
  • Загальні відомості: відвідувачі шукають на сайті, після якої дії вони залишають сайт.

При використанні помічника під назвою Google Analitics вам будуть доступні 7 функцій, які дозволять аналізувати всі дані про сайт та дії відвідувачів.

1. Аналізуйте блоки акцій

Практично на кожному сайті інтернет-магазину знаходиться блок з меню та всілякими акціями на товар. Цей маркетинговий хід популярний і ефективний у різні періоди. Але наявність такого блоку не гарантує того, що відвідувач неодмінно скористається акцією та придбає товар, навіть за меншу ціну. Для того, щоб блоки з акціями працювали, недостатньо одного аналізу дій відвідувачів. Необхідно аналізувати кліки по блоку, шлях до акцій та час перебування на сторінці товару, на який є акція або знижки. Для цього варто використовувати код, який аналізуватиме вам необхідну інформацію.

Після встановлення інформації про дії на вашому сайті ви почнете отримувати через тиждень, тому що Google має налаштуватися і почати обробляти інформацію за вашим запитом. Після того, як код почне діяти, необхідно буде зайти в Google Analitics і знайти розділ «Зміст – Події – Найкращі події». У цьому вікні буде надана інформація про переходи в блок акцій, час перебування на ньому та шляхи. Якщо це необхідно, то за допомогою кодів можна налаштувати аналіз даних трафіку, відвідуваність та гео-націлювання. Ця інформація також відображатиметься у Google Analitics.

2. Аналіз кліків «У кошик»

На багатьох сайтах інтернет-магазинів після натискання кнопки «До кошика» спливає вікно з підтвердженням дії або товар анімаційним чином переміщується у вказаний шлях. Google Analitics не може сам відслідковувати дії: скільки відвідувачів відправили товар до кошика, скільки їх було видалено, а скільки куплено. Щоб активувати це завдання, слід ввести необхідний код для помічника. Аналіз даних почне працювати через тиждень (за можливостями Google).

Звіт з дій включає аналіз додавання клієнтами товару в кошик і видалення його з цього блоку. У вкладці “Параметри” ви зможете налаштувати, які аналізи дій ви хотіли б бачити у звіті цієї програми.

3. Аналіз невдалих дій із кошиком

Addon google analytics

Дуже часто відвідувачі стикаються з тим, що при виборі товару їм доводиться вибирати його параметри (колір, розмір, комплектація), але іноді обраного ними товару певних параметрів немає. Відстежити такі випадки також допоможе код. Ця дія потрібна для того, щоб творець сайту розумів, які параметри йому слід додати на сайт, щоб відвідувач міг вибрати саме те, що йому підходить. Не всі відвідувачі після подібного вибирають інші параметри або інший товар, багато хто просто залишає сайт у пошуках бажаного.

У звіті на сторінці помічника Google Analitics будуть вказані дії щодо певного товару, а також кількість відмов через відсутність будь-яких параметрів на товар.

4. Усунення проблем із авторизацією

Під час реєстрації та авторизації у користувачів можуть виникнути проблеми, які унеможливлюють продовження дії. Наприклад, неправильний пароль. І якщо хтось спробує його відновити, деякі просто покинуть сайт і виберуть інший інтернет-магазин для пошуків і покупок необхідних товарів.

З’ясувати причини проблем під час реєстрації та авторизації допоможе введений код у Google Analitics. У звіті ви зможете спостерігати причину, кількість помилок, а також кількість користувачів, які залишили сторінку реєстрації після повідомлення, що введені дані мають помилку.

5. З’ясування помилок під час пошуку товарів

Часто трапляється так, що користувач хоче знайти будь-який товар, але в результаті сайт видає табличку з текстом «Нічого не знайдено». У цій ситуації є дві причини помилки: відсутність товару на сайті або відсутність залишків, а також помилка в самому сайті. Друга причина є ситуацію, коли користувач бачить текст «Нічого не знайдено», а товар на сайті є.

Тому творцю сайтів необхідно обов’язково мати доступ до аналізу подібних помилок. У цій справі допоможе певний код Google Analitics. У звіті за цим запитом творець сайту також побачить статистику запитів щодо пошуку на сайті.

6. Виміряйте конверсію за джерелами трафіку

Для подібних дій одного Google Analitics буде недостатньо. Для отримання звіту за подібними параметрами слід встановити додаток Google Analitics E-commerce tracking. Після його встановлення вам знадобиться налаштувати звіт за тими параметрами, які ви хотіли б відслідковувати та аналізувати.

7. Порівнюйте конверсію та прибутковість по днях

Для успішного ведення інтернет-магазину його творцю потрібно обов’язково аналізувати, в який день тиждень найбільше покупок та відвідувань, щоб у цей день завжди всі товари та вкладки були укомплектовані. Для цієї дії допоможе Google Analitics без будь-яких кодів та додаткових установок.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)