Яндекс. Пошук тепер може визначати роль реклами для користувача – чи заважає вона пошуку, чи навпаки, доповнює зміст сайту. Тепер формула ранжирування виходить з того, чи заважає реклама доступу до вмісту сторінки, і чи це впливає на інтерес користувача до сайту. Про це повідомили майстри Яндекс.Пошуку.
Подібна інновація дозволить досягати ресурсів з доречною рекламою на більш високих пошукових позиціях, ніж сайти, де така реклама заважає користувачу.
У цьому плані майстри Яндекс.Пошуку радять адміністраторам та власникам сайтів дотримуватися деяких правил:
Сайт повинен мати логічну структуру, зрозумілу систему навігації та інтерфейс.
Цільова інформація (заради якої сайт і було створено) має займати основне місце на сайті.
Рекламне повідомлення не повинно відволікати від споживання інформації на сторінці, а його роль має доповнювати основний контент.
Спливаючі вікна повинні використовуватися по-мінімуму – так щоб відвідувач міг швидко їх закрити. В ідеалі – не використовуватись взагалі.
Разом з тим, вебмайстри Яндекс.Пошуку підкреслюють і те, що зручність сайту залучатиме своїх клієнтів, і вони повертатимуться сюди знову і знову. У цьому полягає сенс