Яндекс запустив Дірект Коммандер – сервіс, який прискорює роботу з великою кількістю кампаній та оголошень. Про це повідомив Блог Рекламних технологій Яндекса. У порівнянні з веб-інтерфейсом новий функціонал є більш зручним для управління масштабними рекламними кампаніями.
Директ Коммандер дає можливість:
• легко орієнтуватися у великому масиві клієнтів, кампаній, рекламних повідомлень та фраз;
• створювати рекламні кампанії просто завантажуючи оголошення з файлів будь-якого формату;
• швидко коригувати елементи рекламних кампаній.
Понад те, Директ Коммандер дозволяє рекламодавцю управляти рекламою абсолютно автономно. Тепер більше не доведеться чекати, поки завантажиться сторінка, як у веб-інтерфейсі: інтернет-підключення потрібно лише для того, щоб завантажити інформацію перед початком роботи та синхронізувати внесені правки. Це дозволяє працювати набагато швидше, і є дуже зручною інновацією для тих, хто має в Директі багато кампаній та оголошень.
Прискорюється робота в Коммандері та з контекстною рекламою. Тут передбачається пошук за ключовими фразами, мінус-словами, ставками, кампаніями та оголошеннями. У всі дані дуже легко та зручно вносити правки навіть масовим способом. Крім того, тут можна завантажувати дані з CSV і XLS-файлів, і з буфера обміну.
Крім того, Директ Коммандер дає можливість настроювати всі параметри рекламних кампаній, як і в веб-інтерфейсі. Тут без проблем можна змінювати стратегії, створювати віртуальні візитки, дивитися інформацію щодо кожної кампанії та сортувати їх для зручного перегляду та подальшого редагування.
Ще одним плюсом є й те, що цей функціонал – безкоштовний, і доступний всім рекламодавців Директа.