1,6 трильйона – саме така кількість пошукових запитів була надіслана у всьому світі у 2010 році. Таким чином, на кожного інтернет-користувача минулого року припадало близько 1500 запитів. Ці дані – результат аналітичного дослідження, проведеного компанією McKinsey & Company, та опублікованого 15 серпня 2011 року.
Вражає й інша цифра – річна валова вартість загальносвітової пошукової активності схожа на ВВП Нідерландів чи Туреччини – 780 млрд. доларів. Таким чином, кожен окремий пошуковий запит може оцінюватись у 50 центів.
Разом з тим, аналітики McKinsey & Company наголошують, що ці цифри – лише приблизні, адже в дослідженні була задіяна невелика вибірка конкретних регіонів, а не охоплення території користувача у глобальному масштабі. Цікавим є і інший факт – динаміка зростання пошукових процесів у всьому світі настільки висока, що ці цифри, найімовірніше, вже досягають інших показників.
Фахівці акцентують увагу і на тому, що ці показники – далеко не вся користь, яку приносять пошукові запити. Завдяки їм, користувачі створюють собі найбільш комфортні та вигідні умови покупок, оскільки знаходять таким чином дешевші товари та послуги. Незрівнянна і користь, яку приносять пошукові запити для науки та охорони здоров’я, а також для наукомістких галузей діяльності, у яких активно використовується пошук потрібної інформації.
Підсумки, які підбивають експерти McKinsey & Company, полягають у тому, що зростання пошукової активності інтернет-користувачів зможе сприяти і збільшенню збільшення ВВП розвинутих країн та регіонів.