У системі SeoPult з’явилася нова можливість – аналіз даних лічильника статистики, встановленого на сайті, а також відбору слів, якими реєструються переходи з пошукових систем. Про це повідомили напередодні розробники SeoPult.
Крім цього була реалізована можливість одразу моніторити геозалежність запитів, відстежувати позиції сайту в системах Яндекс та Google, а також обирати конкретний часовий період та оцінювати переходи за словами за цей час.
Разом з тим, стало можливим додавання до списку ключових слів, що просуваються, за якими фіксуються переходи з пошукових систем, всього одним кліком – таким чином можна істотно покращувати позиції слів-запитів і, відповідно, збільшити кількість потенційних відвідувачів на сайт.
Використовувати нову функцію можна, натиснувши на вкладці «Слова» у верхній частині блоку «Рекомендовані до запуску». Тут потрібно вибрати опцію “з лічильника”. Якщо лічильник статистики підключений до проекту, на вкладці відразу буде видно ключові запити для просування seo.
Якщо лічильник статистики ще не підключений до проекту, потрібно надати Системі доступ до нього.
Додавання в просування слів-ключовиків, за якими користувачі вже робили переходили на сайт, дає можливість підвищувати трафік без особливих додаткових витрат. Система SeoPult дозволяє виявляти та використовувати перевагу, яку надає лічильник статистики.