Google розширює дії експериментальної програми AdWords, що дозволяє рекламодавцям збирати адреси користувачів безпосередньо в рекламному юніті. Інформація про появу нового типу оголошень з’явилася у достовірних джерелах близько двох тижнів тому.
У новому експерименті беруть участь форми, що дозволяють зібрати електронні адреси, індекси та телефонні номери. Наприклад, провайдери служб електронної пошти AWeber і Vertical Response збирали e-mails користувачів, а сервіс соціальних знижок компанія Bloomspot додатково збирала ZIP-коди, ймовірно, для створення регіонального розсилки.
За словами прес-секретаря Google, рекламодавці висловлюють величезну зацікавленість у дії нового рекламного формату, тому інтернет-гігант розширюватиме дію тесту. Це допоможе рекламодавцям зібрати нові ділові контакти, а користувачі зможуть легко отримувати актуальну інформацію та дізнаватися про ціни.