Сервіс мікроблогів Twitter вирішив позиціонувати себе як серйозну партнерську платформу для просування веб-ресурсів. Буквально напередодні представництво соцмережі повідомило про запуск незабаром спеціальної програми Twitter Web Analytics.
Новий додаток покликаний допомогти адміністрації інтернет-сайтів та їхнім власникам у відстеженні статистичних даних ресурсів щодо Twitter.
За допомогою інструменту Twitter Web Analytics, веб-майстри зможуть визначити такі параметри:
1. Обсяг трафіку, що отримується з переходів із сервісу мікроблоггінгу;
2. Наскільки корисною є кнопка Twitter для даного ресурсу;
3. Обсяг контенту сторінки, який потрапляє до мікроблогів, і наскільки активно проходить його трансляція.
За словами представників Twitter, нова програма створена на основі розробок корпорації BackType, яку сервіс мікроблогів купив на початку липня поточного року.
Twitter Web Analytics зараз запущений у тестовому режимі і доступний лише невеликій кількості партнерських сайтів Twitter, проте незабаром розробка буде представлена широким масам.