Тепер організовувати рекламні кампанії буде простіше – сервіс мікроблогів Twitter 4 жовтня 2011 року запустив власний рекламний блог Twitter Advertising. Про це повідомило видання Mashable.
За словами представників Twitter, за допомогою так званих “Твітів, що просуваються” (Promoted Tweets), маркетологи отримують від 3 до 5% пошукового трафіку. Цей показник дещо перевершує інші форми реклами у мережі, крім контекстної.
Тепер же новий блог і всі повідомлення, які публікуються у стрічці @TwitterAds, допоможуть рекламодавцям своєчасно дізнаватися про новини та оновлення сервісу та розкриють секрети функціонування ефективних рекламних акцій за допомогою сервісу мікроблогів.
Нагадаємо також і те, що пару місяців тому Twitter впровадив такі рекламні служби, як: Promoted Tweets (“Твіти, що просуваються”), Promoted Trends (“Тренди, що просуваються”) і Promoted Accounts (“Акаунти, що просуваються”).