Сервіс мікроблогів Twitter показує чудову динаміку доходів від реклами – як повідомляє агентство eMarketer, у 2013 рекламні доходи соціальної мережі можуть сягнути 400 млн. дол. США.
До кінця поточного року, за прогнозами провідних аналітиків eMarketer, прибуток Twitter складе 139,5 млн. дол. США, що на 210% вище за минулорічні показники.
Promoted Tweets – так звані «просувні твіти»: саме вони виявилися найбільш затребуваними в мережі США, незважаючи на те, що були запущені відносно недавно – у квітні цього року. Саме із США надходить близько 96% рекламних доходів Twitter.
Слід зазначити і те, що згідно з оцінками провідного аналітика eMarketer Дебри Ахо Вільямсон (Debra Aho Williamson), відсоток залучення користувачів у Twitter в окремих випадках перевищив подібний показник для найбільшої світової соціальної мережі Facebook.