Яндекс оптимізує роботу із запитами, які містять помилки. Тепер, у деяких випадках пошукова видача пропонуватиме результати паралельно за двома запитами – заданим (імовірно, з друкарською помилкою), та виправленим. Крім того, сервіс пошуковика тепер змішуватиме ці результати для того, щоб задовольнити запити і тих користувачів, які ввели слова з помилками, і тих, хто шукає саме те, що написали.
Нагадаємо, ще в 2008 році пошуковик Яндекс почав виправляти друкарські помилки в пошукових запитах. Але з того часу інтернет-розробники часто порушують питання, чи оптимальна відповідність лише одного результату запиту. На думку багатьох, Яндекс.Поиск не вмів точно визначити, чи помилився користувач, чи ні.
Разом з тим, як зауважив керівник відділу розробки якості пошуку Яндекса Денис Расковалов, друкарські помилки в запитах можуть з’явитися з різних причин: користувач може неправильно написати термін, який може бути тільки на слуху, а може просто припуститися механічної помилки набору. Тому пошуковій системі дуже важливо в таких випадках розуміти, що хоче людина, і давати адекватну відповідь. У цьому плані експерт Яндекса підкреслив, що за новими спостереженнями якість видачі в пошуковій системі значно покращилася.
А ось експерт ресурсу neiron.ru Андрій Іванов вважає, що такий «синтез» пошукових результатів, коли у видачі змішуються варіанти, що відповідають як правильному написанню запитуваного слова (прізвище Рамбер), так і можливій помилці (портал Рамблер), варто бути обережними, і виходити із запитів все ж таки грамотніших користувачів.