Відтепер в інтерфейсі Яндекс.Довідника доступний перегляд статистичних даних для рекламодавців – тепер тут без проблем можна знайти інформацію про покази та кліки на всіх майданчиках пріоритетного розміщення. Про це повідомляється у блозі рекламних технологій Яндекса.
Ці два показники особливо важливі в оцінці ефективності розміщення рекламних сообщений. У поєднанні з іншими функціоналами оцінки, наприклад, UTM-мітками до посилань в оголошеннях або дзвінків, нові статистичні звіти дадуть повне уявлення про віддачу від реклами в Довіднику.
Разом з тим, не варто забувати про те, що люди бачать всю інформацію, що їх цікавить на карті, нерідко прямо по дорозі до організації, відповідно, більшість з них відразу приходить або дзвонить у фірму, не клацаючи по оголошення. Більше того, одного разу знайшовши потрібні дані, користувач може запам’ятати їх і пізніше звернутися до організації.
Наразі у новому звіті вже зібрані дані за грудень 2011 року, що дає можливість рекламодавцям одразу розпочати роботу зі статистикою за попередній місяць. Щоб переглянути звіт, клацніть посилання «Статистика» на сторінці кампанії або у списку показів.