Сьогодні підвищений попит мають не тільки сайти-візитки, але й посадкові сторінки. Їх називають landing page, а текстовий контент, розміщений ними, лендингами. За своєю стилістикою та подачею матеріалу такий текст дещо відрізняться від стандартного сео.
Основне призначення лендінгу – ефективний продаж товарів чи послуг. До його переваг відносять:
високу швидкість розробки;
доступну вартість (у межах 3-5 сот у.о.).
Вихідні дані: що необхідне створення «односторінника»?
Зміст landing page є досить простим, а меню відрізняється короткістю. Щоб процес розробки увінчався успіхом, вам потрібно виконати кілька нескладних дій:
зібрати повну інформацію про бренд;
спроектувати дизайн майбутнього ресурсу;
у процесі створення застосувати прийоми адаптивної верстки (забезпечивши доступність мобільних платформ);
скласти яскраві, іскрометні тексти, що продають;
запустити сайт.
Від складності кожного етапу залежатиме кінцева ціна всього проекту.
Поетапна характеристика робіт: корисні поради
Спробуємо розкрити найважливіші моменти кожного етапу створення.
Збір, аналіз, обробка вихідної інформації
Дають можливість глибокого вивчення торгової марки, визначення та розуміння інтересів цільової аудиторії, що становить особливу цінність для розробників. Паралельно з цим проводиться моніторинг конкуруючих ресурсів, а також вивчення їх позицій фірмових фішок. Зверніть увагу – можливо, саме з ними доведеться потягатися за топові місця видачі. Переможе той, хто краще прорахує запити «своєї» аудиторії та підлаштується під них.
Проектування та дизайн
Необхідно визначитися, якою буде структура майбутнього ресурсу, що необхідно для її створення, а також зробити цікавий дизайн, який привертає увагу користувачів. Від цього зрештою залежить вартість послуг із розробки. Кожна деталь має бути ретельно продумана, адже її мета – м’яко, ненав’язливо підштовхнути відвідувача до покупки. Значення мають усі нюанси:
кольорова гамма;
місце розташування основних та допоміжних кнопок;
стилістичне оформлення тексту.
Контент (статті)
Основним наповненням посадкової сторінки є не графіка, а текстова складова. До статті висуваються досить суворі вимоги:
відповідність заданій структурі;
якісна мотивація, заклик до здійснення покупки.
Врахуйте, що послуги компетентного копірайтера, який знає, на якого «живця» зловити вимогливих покупців, обійдуться недешево. Зате і результат буде очевидним, оскільки вам не доведеться витрачатися на створення і наповнення багатосторінкового сайту. Хороший ефект, досягнутий «малою кров’ю» – мрія всіх продавців-початківців, чи не так?