Ця стаття присвячена розкрутці ресурсу, який працює у сфері знайомств у двох регіонах – США та РФ. При цьому для мовної версії ру була використана окрема підпапка. Щоб досягти поставленої мети, було встановлено чіткі завдання. Насамперед повинен був зрости безкоштовний трафік, який створюється за допомогою Google як у регіоні США, так і в Російській Федерації. При цьому методи генерації переходів мають бути виключно білими. Іншим важливим моментом став приріст видимості на запити високої та середньої частоти, а також зниження видимості на запити «дорослої» категорії. Впоратися з роботами вдалося лише завдяки комплексному підходу.
Аналіз сегменту
Щоб зрозуміти, в якому напрямку потрібно рухатися, потрібно вивчити конкурентів, які представлені в обох регіонах. Увага була звернена на ті компанії, які регулярно збільшують аудиторію. Для розуміння ключових моментів була виконана аналітика структури, маси посилань, а також складений профіль контенту і фішок конкурентів.
Завдяки проведеним роботам була розроблена структура, за якої всі рекомендації працюватимуть з максимальною ефективністю для обох регіонів. Увага була приділена і посиланню з використанням анкорів. Після цього було завершено розвантаження запитів, за якими відбувається ранжування ресурсів у США та РФ.
Технічний аудит майданчика
Тут знадобився стандартний набір робіт, спрямованих на виявлення:
Усі рекомендації було реалізовано згодом. Фахівці паралельно працювали над створенням великого семантичного ядра. Останнє було поділено на кілька кластерів, що дозволило перейти до підготовки лендінгів. Так як у замовника значно більше знань у цій сфері діяльності, то в процесі створення контенту він взяв більшу частину робіт на себе. Завданням майстрів стала підготовка завдань кожного тексту, і навіть виконання наступної перелінковки. Після перевірки коректності підготовленого матеріалу було виконано його заливання.
Увага була приділена і метатегам, оптимізованим завдяки підготовленому раніше семантичному ядру. Також активно використовувався бренднейм як доповнення до основного масиву ключових слів. Важливим моментом було створення грамотної контекстної перелінкування. Оскільки кількість сторінок була невеликою, то цей процес зайняв небагато часу.
Нарощування кількості посилань
На етапі підготовки було вирішено зробити основний наголос на якість, а також регулярність приросту посилань. Крім того, що майстри займалися створенням ключових лендингів, було перероблено або створено з нуля багато допоміжних сторінок ресурсу. У процесі роботи було вирішено від використання орендних посилань, які сайт не застосовував раніше.
При виборі донорів перевага надавалася лише сайтам, які мають високі показники. Звичайно, відштовхуватися доводилося від високого трафіку обраного ресурсу, а також з огляду на відповідну тематичну складову. Низький показник спаму також розглядався як позитивний фактор для вибору, як і траст. Щоб забезпечити бажаний рівень якості, було вирішено безпосередньо співпрацювати з представниками ресурсу. Подібний підхід дозволяє забезпечити повне дотримання вимог, але відрізняється серйозними витратами праці. Акцент був зміщений на гідне включення посилань до контенту сторінки, що відповідає анкору. Багато посилань у відсутності анкори чи поставлялися під виглядом бренднейма, у своїй важливо було виключити небезпека переспаму.
Підсумком відповідальної роботи стало отримання такого трафіку, що гармонійно підвищує показники ресурсу, постійно демонструючи позитивну динаміку. Можна зауважити, що донорські майданчики впоралися з поставленим завданням, чим велику роль відіграв безпосередній контакт між фахівцями та веб-майстрами. Деякі стрибки трафіку все ж таки спостерігаються, що не критично, але в ідеалі слід постаратися виключити їх появу.
Під час проведення додаткових робіт було вирішено створювати сателіти, навіщо було розроблено окреме ТЗ, роботи з яких почалися вже етапі просування. Це призвело до того, що материнський сайт тепер доповнено цілою мережею допоміжних ресурсів. SERM було проведено для двох регіонів. У пріоритеті було видалення показів сайту за запитом «дорослого» контенту. Тобто потрібно було позбутися негативу, перебитий який вдалося за допомогою нейтральних сторінок.
Результати проведених робіт
Після 90 днів з початку розкручування майданчика сайт почав демонструвати чудові показники, а трафік відрізнявся гармонійністю. У процесі робіт було зазначено, що основний наплив користувачів припадає на середину тижня, у вихідні спостерігається плавне просідання, яке поновлюється до понеділка.
Важливим моментом було й те, що суттєвий приріст був помітний вже на початкових етапах співпраці, після чого було виявлено невеликий спад із подальшим приростом ефективності ресурсу. Така динаміка має логічне пояснення. Спочатку сайт мав регулярні скачки користувачів, пов’язані з тим, що ресурс демонструвався при видачі порно-тематики. Подібна особливість призводила до появи нецільового трафіку, що створював хвилеподібний алгоритм.
Коли було розпочато роботи з SERM, вдалося за лічені дні знизити відображення майданчика за «дорослою» тематикою, тому трафік суттєво просів. Завдання було в тому, щоб очистити пошукові запити, позбавившись буквально всього, що створює трафік, але не має цільового призначення. Після того, як ранжування сайту було переглянуто, трафік знову почав органічно збільшуватися.
Під час роботи було вирішено скористатися додатковими мовними версіями майданчика, для чого було розроблено аналогічний комплекс робіт. Якщо вивчити, звідки відвідувачі переходять на сайт, можна помітити суттєвий приріст саме за ключовими запитами. Надалі завданням майстрів стає нарощування трафіку, щоб за допомогою ключів увійти до топ-5.
Щоб упоратися з поставленими завданнями, було проведено такі маніпуляції:
Надалі очікується суттєвий приріст, оскільки майданчик стає мультимовним, що дозволить привернути увагу нової аудиторії.
(067) 525-99-99