Профіль у Twitter став причиною конфлікту між адміністрацією сайту мобільних новин PhoneDog.com та колишнім співробітником порталу – технічним автором Ноєм Кравіцем (Noah Kravitz), який колишній роботодавець звинуватив у «розкраданні аудиторії порталу мобільних новин». Про це повідомило видання New York Times.
Суть конфлікту в тому, що після виходу з компанії PhoneDog, Кравицю дозволили залишити за собою Twitter-акаунт Phonedog_Noah з 17 тис. осіб передплатників (згодом він був перейменований на NoahKravitz). У свою чергу колишній автор пообіцяв роботодавцю періодично публікувати пости в сервісі мікроблогів.
Тим не менш, понад півроку, PhoneDog Media L.L.C. подала до суду проти Ноя Кравиця, зі звинуваченням його в «крадіжці списку клієнтів» та вимогою відшкодувати збитки з розрахунку 2 долари 50 центів на місяць за кожного передплатника облікового запису – таку ціну на фоловерів Promoted Tweets («Просуваючих твітів») заявляв раніше своїм рекламодавцям сама соціальна мережа.
Таким чином, загальна сума позову склала 340 тис. дол. США за 8 місяців користування акаунтом.