Служба контекстної реклами «Бігун» заявила, що її клієнти-рекламодавці стали витрачати на пошукову рекламу на 54% більше, ніж минулого року. Такі висновки Бігун зробив за даними першого півріччя 2011 року.
На 15% більше, ніж за аналогічний період минулого роду, збільшилася в обігу «Бігуна» частка пошукової реклами – тепер вона сягає 40%. А ось реклама, розміщена на сайтах, із якими співпрацює «Бігун», приносить 60% доходу.
За даними за червень 2011 року, левова частка рекламодавців – 89% загальної клієнтської аудиторії використовували пошук для просування своїх товарів та послуг. «Бігун» все активніше розширює співпрацю з провідними пошуковими системами, і тим самим намагається забезпечити своїм рекламодавцям найширший охоплення пошукової аудиторії. Крім того, з січня 2010 року “Бігун” є єдиним у Росії авторизованим представником Google AdWords, а в червні цього року “Бігун” почав співпрацювати і з “Яндексом”.
На сьогоднішній день “Бігун” дозволяє проводити в режимі “одного вікна” рекламні кампанії в “Яндекс”, Google, “Рамблер”, Пошук@Mail.Ru та Yahoo!