Маркетингові акції на сторінках найбільшої соцмережі Facebook впливають на споживчу активність та призводять до збільшення покупок брендів, які тут рекламуються – такі дані надаються у звіті comScore.
У дослідженні The Power of Like 2: How Social Media Works розглядалися платні розміщення на сторінках мережі Facebook і згадки брендів у статусах і «лайках» облікових записів Facebook. У дослідженні враховувався також досвід роботи брендів: Best Buy, Starbucks та Target.
За результатами comScore більшість брендів впливають на своїх клієнтів за допомогою стрічки користувачів Facebook, а не переходами на тематичні сторінки брендів. Шанувальники – користувачі, які ставлять позначки «мені подобається» під певним брендом або товаром, зазвичай витрачають на цей бренд більше, ніж на інші. Такі дані опублікував comScore, посилаючись на Amazon, Best Buy та Target. Дані про скоєні покупки були отримані з дозволу користувачів із баз програм лояльності, операторів кредитних карток та звітів аналітичних фірм.
У дослідженні для Target, Facebook та comScore проаналізували поведінку двох груп. Перша група – шанувальники бренду Target та їхні друзі, які у своїх стрічках та «лайках» бачили оновлення Target. Друга група – користувачі Facebook, які не бачили повідомлень про Target. Як виявилося, поведінка обох груп користувачів була ідентичною.
Через чотири тижні фанати, які бачили повідомлення про Target, купували на 19% більше товарів, ніж група порівняння, а їхні друзі на 27%.
Ефективність реклами вимірювалася так само за участю великого рітейлера. Чотири тижні по тому група фанатів купувала на 16% товарів більше. порівняно з групою порівняння.
Разом з тим, результати цього дослідження суперечать з представленими нещодавно даними Reuters/Ipsos, згідно з якими четверо з п’яти користувачів – власників акаунтів на Facebook ніколи не купували товарів або користувалися послугою в результаті реклами на Facebook. comScore представив протилежні висновки.