Тепер у Google з’явилася функція перенесення особистого «чорного» списку заблокованих сайтів до облікового запису в Googlе для того, щоб приховати непотрібну інформацію з результатів видачі. При цьому сам власник облікового запису може керувати блокістом сайтів самостійно, незалежно від браузера або комп’ютера, з якого відбувається підключення.
Для початку операції потрібно клікнути по червоній кнопці (значок розширення для Chrome), і вибрати функцію “Експорт” у вікні блокліста. Потім натисніть кнопку “Експорт у Google”.
Сам користувач може також і без проблем розблокувати сайти або керувати списком на спеціальній сторінці Управління блокуванням сайтів. Більш детальну інформацію про заблоковані сайти можна завжди отримати в Довідковому Центрі Google Google Chrome представило розширення, за допомогою якого користувачі зможуть перенести блокіст сайтів в акаунти Google, для того, щоб надалі пошуковик закривав ці ресурси від користувача в результатах видачі, без прив’язки до браузера і місця виходу в мережу зараз.
Слід нагадати і те, що на початку цього року Google Inc. впровадила ряд інновацій в алгоритм роботи пошукача з тим, щоб оптимізувати процес ранжування сайтів – зменшити кількість ресурсів, які з’являються в пошуковій видачі за рахунок спаму та копіпасту.
Більш того, у браузер Chrome з’явилося особливе розширення, за допомогою якого користувачі можуть встановити спеціальні налаштування видачі, при яких пошуковик не публікуватиме їм непотрібний контент у SERP.
Сам користувач може також і без проблем розблокувати сайти або керувати списком на спеціальній сторінці Управління блокуванням сайтів. Більш детальну інформацію про заблоковані сайти можна завжди отримати в Довідковому Центрі Google Google Chrome представило розширення, за допомогою якого користувачі зможуть перенести блокіст сайтів в акаунти Google, для того, щоб надалі пошуковик закривав ці ресурси від користувача в результатах видачі, без прив’язки до браузера і місця виходу в мережу зараз.
Слід нагадати і те, що на початку цього року Google Inc. впровадила ряд інновацій в алгоритм роботи пошукача з тим, щоб оптимізувати процес ранжування сайтів – зменшити кількість ресурсів, які з’являються в пошуковій видачі за рахунок спаму та копіпасту.
Більш того, у браузер Chrome з’явилося особливе розширення, за допомогою якого користувачі можуть встановити спеціальні налаштування видачі, при яких пошуковик не публікуватиме їм непотрібний контент у SERP.