маленькі сайти. Таке технологічне досягнення стане дуже корисним для всіх суб’єктів web-простору, адже після того, як минулої зими Google змінив алгоритми роботи пошукача з метою відсіювання ресурсів з неякісним контентом, навіть великі сайти відчули удар по своїх позиціях.
До цього прецеденту контент HubPages був величезною кількістю матеріалів різних авторів. Незважаючи на те, що чимала частина з них була досить неякісною, тут також можна було знайти безліч унікальних та ексклюзивних матеріалів. Нова система роботи Google-пошуковика суттєво знизила рейтинг ресурсу HubPages, внаслідок цього було зафіксовано падіння трафіку до 50%.
Таке зниження суттєво вдарило за фінансовими параметрами web-ресурсу, адже за рахунок реклами HubPages щороку мав $10 млн. доходу, з яких 60% витрачалося на оплату авторських статей.
Фахівці HubPages виявили, що Google розглядає, як окремі ресурси ті частини сайту, які індексуються з прив’язкою до адреси www.hubpages.com, а не hubpages.com. Мають такі сайти та вищий рейтинг.
У свою чергу Google схвалила пропозицію HubPages розбити на web-ресурс піддомени. Фахівці HubPages мали рацію – тестування показало, що буквально за короткий період трафік постраждалих сайтів повернувся до показників початку року. Більше того, вдалося втілити і ідею Google – ресурси з якісним контентом бувають частіше, а низькоякісні – рідше.
Таким чином HubPages у перспективі може перетворитися на справжній блог, адже вже цього тижня ресурс представить кожному своєму автору унікальний власний домен.