Спеціальний фільтр Google Panda схильний знижувати в рейтингу ресурси бірж та стоків контенту, агрегаторів та сайтів, де зберігаються різні бази даних про людей. Таку сенсаційну заяву зробили аналітики під час проведеного дослідження, метою якого було з’ясувати, яким чином запроваджений у лютому 2011 року алгоритм Google Panda впливає на органічну видачу сайтів у країнах Західної Європи.
Цікава деталь у результатах моніторингу діяльності Google Panda: незважаючи на те, що окремо взятий ресурс в одній країні був знижений у видачі, показники його іноземного колеги могли бути, навпаки, підвищені в пошуковій видачі. На підтвердження цього – той факт, що деякі web-ресурси країн західноєвропейських країн значно зросли в позиціях пошуковика, а деякі – рекордно впали.
Так, у Німеччині такою “жертвою” Google Panda став ресурс Facebook trends, який втратив 97.49% пошукової видимості. Сам по собі сайт був агрегатором найпопулярнішого контенту з Facebook та інших популярних медіа. Впали позиції стокове сайт gutscheinwurst – він втратив 94.02% видимості. У когорті постраждалих опинився і сайт, який займається перекладами текстів – profischnell.com. Його пошукова видимість знизилася на 94,49%.
Сильно постраждали й найпопулярніші ресурси у Франції. Тут резонансно втратив 96.63% пошукової видимості затребуваний ресурс новин techno-science.net. Поруч опинилися популярний французький інтернет-магазин одягу shoocare.fr, який впав на 86.55% та онлайн-перекладач dicodunet.com – 88.39%.
В Австрії рекорд падіння рейтингу встановив ресурс computerwelt.at, німецька версія найпопулярнішого Computer World, він втратив 92,6% видимості.
А ось серед тих, чиї позиції Google Panda рекордно підвищила в пошуковій видачі, в Німеччині виявилися: онлайн-пошуковик автомобілів webauto.de – тепер Google бачить його частіше на цілих 132.77% і належать Google портал аndroid.com – він виріс на 42.36%.
У Франції в Google-топах дивним чином виявився агрегатор bestofconcours.com, що піднявся на 105,82%. Зросли рейтинги сайтів informer.com та freenews.fr – вони піднялися на 50% кожен. Зазначимо, що підвищилися тут і ресурси найпопулярніших соцмереж – Facebook та Twitter.
Цікавий факт – те, що успішні у Франції YouTube та Facebook, навпаки, не змогли підвищити свій рейтинг в інтернет-просторі Австрії, водночас новинний сайт informer.com додав тут у рейтингу майже на 86%.
Слід наголосити і на тому, що експерти галузі запевняють власників ресурсів, у тому, що втрата видимості зовсім не означає втрату трафіку як таку. Як аргумент дослідники наводять наявність соціального трафіку, пошуку за низькочастотними запитами та безлічі інших факторів, які можуть впливати на позиції сайту в пошуковій видачі.