Мобільний пошук Google представить новий формат рекламних оголошень, до того ж оголошення ранжуватимуться залежно від ступеня віддаленості для користувача. Про це повідомив Google минулого тижня у своєму офіційному блозі. Так, наприклад, знаючи координати користувача, мобільний пошуковик запропонує йому найближчий ресторан або магазин, який максимально відповідатиме запиту. На думку фахівців, такий спосіб видачі буде зручним не лише для користувачів, а й для самих рекламодавців, які тепер зможуть оплачувати кліки «найімовірніших споживачів їхніх товарів чи послуг».
Більш того, у пошук Google тепер інтегровано низку рекламних сервісів:
1. У мобільному пошуку тепер можна буде оперативно знаходити потрібні користувачеві програми, які відповідають пошуковому запиту.
2. Нова функція «Клікніть, щоб завантажити». До того ж, самий оновлений формат оголошень у видачі допоможе користувачам миттєво переходити на сторінку необхідної програми в App Store або Android Market.
3. «Глибокі посилання» – дозволяють рекламодавцям перенаправляти користувача з пошуку на відповідну сторінку програми, встановленого в телефоні. Якщо ж програми в телефоні немає, новий сервіс направить користувача на сторінку, де його можна завантажити, а потім відкриє його на потрібній сторінці.