Соціальна мережа “ВКонтакте” відкрила сьогодні, 28 липня 2011 року нову чат-систему спілкування користувачів. Перший мільйон учасників уже випробував новий формат діалогів. Планується, що інші користувачі отримають доступ до нового сервісу вже до кінця дня.
Тепер у верхній частині профілів облікових записів з’явився новий пункт меню, при клацанні на який відкриваються спеціальні діалогові вікна. Їхня кількість не обмежена: розкриваючись симетричними рядами, діалогові вікна можуть потім накладатися один на одного. У спеціальному пункті меню на верхній панелі сторінки можна вибрати друга для розмови. Зручні вони також і в плані згортання або переміщення в будь-який кут.
Як повідомляє адміністрація «ВКонтакте», робота такої служби дозволить користувачам не відволікатися на постійне відкривання вкладки «Мої Повідомлення», тим самим заощаджуючи час знаходження на сторінці.
Як зауважив розробник нової служби Ігор Жуков, новий чат сприятиме зручнішій комунікації з друзями так, щоб навігація по сайту не переривалася щоразу, коли потрібно надіслати повідомлення. Web-мастер також додав, що формат повноцінних діалогів ліквідовуватись не буде, оскільки вони вирішують завдання групових комунікацій, дозволяють обмінюватися документами та надсилати повідомлення на зовнішні електронні адреси.