Яндекс впроваджує систему машинного навчання Матрікснет для показу оголошень у Рекламній мережі Яндекса. Така функція дозволить точніше відбирати для користувачів цікаву їм рекламу.
Система Матрікснет розпочала свою роботу у Рекламній мережі Яндекса ще тиждень тому. Протягом цього періоду кількість кліків на рекламні оголошення зросла в середньому більш ніж на 20%.
Новий функціонал для фільтрації тематичних оголошень враховує більше факторів, завдяки чому, на думку представників корпорації, можна більш точно прогнозувати ймовірність кліка з реклами.
Як повідомив керівник Рекламної мережі Яндекса Дмитро Попов, Матрікснет тішить своїми результатами вже після нетривалого терміну роботи. За допомогою машинного навчання планується подальше вдосконалення роботи системи, таким чином, досягаючи більш точних результатів того, яка реклама має попит серед користувачів. За рахунок зростання клікабельності оголошень власники рекламних ресурсів зможуть отримувати більший дохід, а рекламодавці залучати більше клієнтів».