Home > Блог > Без категорії > Налаштування Google Analytics для інтернет-магазину

Налаштування Google Analytics для інтернет-магазину

Опубликовано 21.06.2022 Від

google analytics

Паралельно з веденням реального продажу можна успішно будувати бізнес в онлайні. Для цього потрібно бути на одній хвилі з клієнтами, вміти передбачати їхні бажання, попереджати можливі дії та читати думки. Фантастика? Зовсім ні, якщо використовувати E-commerce tracking від Google Analitics (GA). У ньому проводиться аналіз кількох типів даних:

  • інформація про залучення та отримуваний трафік;
  • ваша взаємодія з відвідувачами (які дії вони роблять, перебуваючи на сторінках сайту);
  • конвертаційні показники (бажана ліквідність);
  • узагальнюючі відомості (історія пошуку тощо).

7 основних пунктів налаштувань, які допоможуть у проведенні аналізу

1.Вивчення акційних блоків

Черговий розпродаж складських залишків, рекламна кампанія зі зниженням ціни на мегапопулярний товар майже завжди видно на головній сторінці. Однак такий хід не означає, що буде досягнуто бажаного результату, а вся продукція в результаті виявиться реалізованою. Проаналізувати поведінку покупців, дізнатися про їхню реакцію допоможе відстеження кліків та конкретних дій відвідувачів, в ідеалі – окремо по кожному з представлених блоків.

Щоб це виконати, до прописаного скрипту коду додають спеціальний інтерпретатор Main Promo Clickthrough для обробки. Протягом наступних 7-10 днів система встигне зібрати та обробити інформацію, після чого її можна побачити у розділі «Найкращі події». На додаток до цього можна налаштувати інші параметри:

  • геолокацію;
  • дані про джерела трафіку тощо.

2. Моніторинг кліків про розміщення в кошик

Що відбувається, коли відвідувач натискає кнопку «купити» або «помістити в кошик»? Вибрані товари збираються в окремий блок, де їх перелік можна додатково перевірити перед перерахуванням коштів. Але де відображаються такі дії? У стандартному варіанті ви їх не побачите. Однак при ручному доопрацюванні ресурсу, за допомогою інтерпретатора Add to Cart, можна простежити за діями покупців, а також вирахувати частку відмов від продукції.

3. Фіксація невдач із кошиком

Представлені на сайті товари можуть відрізнятися за своїми параметрами: колірною гамою, конструкцією, технічними характеристиками. Одних покупців необхідність вибору приводить у стан шоку, інші задають параметри продукції, яка відсутня в наявності на даний момент. Результат – неможливість оформлення покупки. Такі казуси відстежуються за допомогою опції Unsuccessful Add to Cart.

Analytics

4. Усунення збоїв, що виникають під час авторизації

Спливаюче вікно з проханням авторизуватися або зареєструватися при спробі входу на сайт допомагає зібрати важливі відомості про відвідувачів. Проте практично такий хід відштовхує людей, вони залишають ресурс. Зрозуміти витоки проблеми, а також облік відвідувань допоможуть спеціальні лічильники Unsuccessful Registration, Unsuccessful Login. Зверніть увагу, що у розгорнутому звіті будуть не просто сухі цифри догляду, а й основні причини.

5. З’ясування причин нульового (невдалого) пошуку

Наявність пошуку в навігації сайту допомагає покупцям швидше знайти потрібні товари. Вам як власнику ресурсу буде корисно моніторити статистику таких запитів. Не всі їх завершуються вдалими відповідями. Потрібно з’ясувати, чому так відбувається. Зробити це допоможе опція No Results.

6. Вимірювання конверсії за джерелами трафіку

Задаючи параметри формування звітності в E-commerce tracking, вкажіть допоміжні параметри:

  • чисельність візитів;
  • рівень прибутку;
  • вартість однієї транзакції (сума чека);
  • коефіцієнт транзакцій.

Проаналізувавши такий звіт, ви одразу побачите, де можливі вдосконалення, а також неефективні інструменти, від яких слід відмовитись.

7. Щоденне порівняння конверсії та прибутковості

Ви точно знаєте, коли у вас йде пік продажів: у будні дні, серед тижня чи у вихідні? Якщо ні, пропонуємо визначити «жирні» дні: дані знадобляться надалі для запуску чергової рекламної кампанії або демонстрації контекстної реклами.

Розуміння логіки відвідувачів не приходить раптово. Воно підтверджується точними даними. Ваше завдання – зібрати якнайбільше інформації, а потім правильно скористатися нею.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)