Тепер такі всесвітньо відомі компанії, як: American Express, Best Buy, Bing, Chevrolet, Coca-Cola, Dell, Disney, General Electric, Hewlitt-Packard, Intel, JetBlue, Kia, McDonald’s, Nike, PepsiCo, Staples, Verizon Wireless, NYSE Euronext, Heineken, Subway та Paramount Pictures у сервісі мікроблогів Twitter матимуть оновлені та більш модернізовані сторінки. Про це 8 грудня 2011 року анонсувало керівництво мережі.
Користування мікроблогом дає можливість рекламодавцям налаштувати заголовки своїх сторінок, щоб слоган і логотип компанії змогли дуже вигідно виділятися серед інших записів у твітері. Дуже зручно і те, що бренди отримають відмінну можливість – налаштовувати рекламні повідомлення на сторінці вгорі самостійно, адже саме цю частину найбільше видно при заході до мережі.
Після того, як твіттер остаточно перейде на новий дизайн, оновлення прийдуть і до «Твітів, що просуваються» (Promoted Tweets). Використовуючи нововведення, в рекламних твітах можна буде просто переглядати аудіо- і відеофайли, які будуть прив’язані до твиту посиланням. Крім того, нове оформлення мікроблогів дає можливість брендам виділятися в згадках і @відповідях.