Лише 24% користувачів web-ресурсів згодні оплачувати легальну інформацію, що завантажується з сайтів. Такі результати показало дослідження ФОМ та видання «Інтернет у цифрах».
У свою чергу, 41% інтернет-користувачів зізналися, що при завантаженні даних зустрічали на web-сторінках попередження про те, що перегляд і скачування мультимедійних файлів заборонено правовласником. А ось 30% аудиторії добре орієнтуються у тому, який контент на сторінках є легальним, а який – ні.
Виходить, що лише чверть користувальницької інтернет-аудиторії СНД готові реально платити за легальний доступ до інформації. Мотивація – отримати якісний контент, або ж дотримуватись споживчої етики.
З 13 млн. чоловік, готових платити за легальний контент, 29% користувачів виділяють серед причин високу якість, ще 20% користувачів віддають перевагу платній інформації за надійність і безпеку. А ось дотримуватися авторських прав і букви закону готові 11% і 9% користувальницької аудиторії.
Слід нагадати, що тема платної підписки на інтернет-видання активно обговорювалася на першому відкритому Яндекс.Старті в Одесі під час презентації українського Яндекса, який і є сервісом поширення різного контенту.