Home > Блог > Новини > Команди майстрів Google не можуть знайти компроміс у вирішенні проблеми із Safari

Команди майстрів Google не можуть знайти компроміс у вирішенні проблеми із Safari

Опубликовано 22.06.2022 Від

Подвійність стандартів і суперечливість дій усередині самої компанії у сфері приватності користувачів відзначають все більше експертів у світлі останніх новин про роботу рекламного відділу Google. Конфлікт ідей виник між представниками відділу захисту приватності користувачів та відділу розвитку рекламного та соціального напрямів.

 

Після того, як Google на власний розсуд почав обходити стандартні налаштування cookie в браузері Apple Safari, Федеральну торгову комісію США зачастили скарги. У світлі цих подій було відновлено і переговори щодо запровадження єдиного стандарту галузі, який захищав би користувачів, які бажають зберегти в Інтернеті свою анонімність.

Як повідомляє видання TheWall Street Journal, «пролом» у Safari, яка, до речі, означало для захисту користувачів від зберігання cookies сторонніми особами при переході з сайту на сайт, за даними, скористалися ще три Інтернет-компанії.

 

Як повідомили представники Google, обхід налаштувань Safari за замовчуванням дозволив користувачам Google+ та користуватися плагіном +1 на пристроях із платформою iOS. Однак цей спосіб ненавмисно (принаймні, так кажуть фахівці корпорації) здійснив можливість зберігання та інших cookies від рекламних сервісів Google. Хоча файли були тимчасовими, вони відкривали доступ для інших cookies.

 

У процесі вирішення проблеми команда розробки Google Chrome спробувала підштовхнути розробників Apple до ліквідації пролому, проте через 7 місяців не було жодних дій.

 

Поки Apple не виправила ситуацію зі свого боку, майстри Google Chrome пропонують користувачам альтернативу – плагін Advertising Cookie Opt-Out Plugin, він робить те, що повинні виконувати стандартні налаштування Safari – блокувати сторонні cookies, у тому числі рекламні cookies самого Google.

 

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)