Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Клік на Facebook подорожчав за рік на 74%

Клік на Facebook подорожчав за рік на 74%

Опубликовано 21.06.2022 Від

facebook реклама

Реклама у соціальній мережі Facebook сильно подорожчала – буквально за рік ціновий рівень одного кліку піднявся на 74%. Такі дані було опубліковано в офіційному звіті TBG Digital. Разом з тим лише на 45% зросли ціни за тисячу рекламних показів.

Слід зазначити, що цінову політику реклами частково диктує сама корпорація Facebook, а її вартість частково визначається аукціонами. У 2010 році середня вартість кліку у найбільшій світовій соціальній мережі Facebook становила $0,48 USD.

На сьогоднішній день рекламний сервіс Facebook пропонує купити один клік приблизно за $1 USD, застосовуючи авторозміщення реклами, яку зможуть побачити 20-30 млн користувачів. Високі тарифи на рекламу встановлені лише для розміщення її на профільних сторінках. Решта реклами коштуватиме значно нижче.

Як підкреслив генеральний директор TBG Digital Саймот Менселл, все частіше рекламодавці уникають послуг офлайн-медіа, і переходять до Facebook. На думку Менселла, Facebook стає свого роду трансформаційною платформою, завдяки якій рекламодавці можуть поступово йти у Всесвітню павутину від таких традиційних областей реклами, як телебачення та друкована преса.

Зазначимо, що компанія TBG працює зі 100 з 500 найбільших рекламодавців на Facebook, а дане дослідження містить дані по 167 клієнтам.

.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)