Левова частка успіху у бізнесі залежить від швидкості вашої реакції. Чи встигнете ви оперативно відреагувати на зміни, що відбулися на ринку, і випередити фірми, що конкурують? Для СЕО просування справедливі такі ж неписані закони – зупинятися в конкурентних перегонах не можна. Варто тільки пригальмувати, як ваш сайт почне скочуватися вниз, стрімко втрачаючи з такими труднощами завойовані позиції.
Як уникнути подібних провалів та утриматися на вершині? Для цього необхідне регулярне покращення ресурсу, а паралельно із цим – постійний моніторинг дій конкурентів. Він полягає в:
проведення аналізу внутрішньої оптимізації;
визначення посилальної стратегії.
Особливості процесу
Щоб проаналізувати стратегію посилань, використовують спеціальні сервіси (Solomono та ін.). Вимоги до підбору таких програм прості – вони повинні надавати максимально розгорнуті дані. Принцип дії аналітичних сервісів простий: достатньо ввести адресу сайту, який вас цікавить, і натиснути на пошук.
Для якісного визначення посилальної стратегії важливими є три основні показники:
Донори – назви сайтів, де розміщуються посилання.
Зовнішні посилання, що ведуть користувачів до вихідного ресурсу. Зіставте їх з кількістю донорів для визначення середньої кількості бек-лінків.
Анкорні посилання на донорах. Зверніть увагу на їхню якість: якщо йде дубляж пошукових запитів, то вони створені штучно. По анкорах можна скласти уявлення про семантичному ядрі просування.
Для аналізу даних знадобиться розділ «Анкори» (сервіс Solomono). Тут проводяться такі дії:
визначення запитів, що просуваються;
аналіз спамності анкор-листа (приклад природної картини – Яндекс Маркет з комерційних тем).
Підведення підсумків
Отримана аналітика дозволяє побачити, як відбувається процес просування на сайтах конкурентів, які допущені помилки. Пам’ятайте, що анкори і донори, що «накручуються» штучним шляхом псують загальну картину і можуть призвести до блокування вашого ресурсу. Отриманий досвід не зайве використовувати для розкручування власного сайту, орієнтуючись на приклади успішних компаній.
Не варто копіювати в найдрібніших деталях чужі ідеї. Нехай вони послужать гарною підмогою у створенні вашої стратегії. Тоді у вас є всі шанси досягти успіху та закріпити свої лідерські позиції.