Нагадаємо, 24 квітня 2012 року інтернет-гігант Google запустив новий алгоритм Google Penguin. Його головна місія – боротися із «пошуковим спамом». Основними ознаками пошукового спаму Google розглядає клоакінг, надмірне заповнення сторінки сайту ключовими словами, а також наявність на ресурсі посилань «неприродного» походження.
Фахівці Google повідомили, що робота нового фільтра буде дуже активною і безперервною: протягом декількох днів відбуватиметься повний цикл сканування видачі, а потім – запускатиметься новий.
Тим же, хто ще не відчув на собі активність фільтра, експерти порадили заздалегідь попрацювати зі своїми сайтами та видалити будь-який спам (або те, що можна розцінити як спам). Загалом, щоб уникнути санкцій нового фільтра, фахівці радять дотримуватися наступних правил:
Уникати наповнення ресурсу словами-ключовиками – це створює певні незручності для користувачів і, в результаті, може ще й знизити рейтинг ресурсу у видачі.
Не допускати маскування, прихованої переадресації за допомогою Javascript і дорвіїв – видача несхожих результатів на основі user-agent може призвести до того, що сайт визначатиметься як шкідливий і буде видалений з індексу Google.
Уникати дублювання контенту. Якщо на сайті зберігається кілька сторінок з майже однаковою інформацією, можна вказати URL для Google.
Перевірити схеми побудови посилань: рейтинг сайту у видачі Google впливає кількість, якість і релевантність посилань.