Пошукова видача Яндекса почала відображати сніпети з посиланнями на акаунти організацій в соціальних мережах . Таке нововведення оптимізатори помітили ще у п’ятницю, 9 грудня.
Експерти ресурсу Searchengines звернулися за коментарями в Яндекс, і ось що повідомили у прес-службі компанії:
«Коли користувач шукає організацію, ми хочемо надати йому максимально повну інформацію про неї саму, а не лише про її сайт. Наприклад, ми вже давно показуємо у сніпетах організацій адреси офісів та телефони. Профілі в соцмережах останнім часом стають такими ж представництвами компаній в Інтернеті, як і офіційні сайти. Тому Яндекс почав показувати у сніпетах до головних сторінок організацій посилання на їхні профілі у соцмережах — якщо такі посилання є на самих сайтах компаній. Функціонал запущений зовсім недавно, наприкінці минулого тижня, тому такі посилання поки що з’явилися не у всіх сайтів; але поступово їх ставатиме більше».