Home > Блог > Новини > “Видавці самі винні в недійсних кліках”, – представник Google AdWords

“Видавці самі винні в недійсних кліках”, – представник Google AdWords

Опубликовано 03.08.2018 Від


Представник сервісу Google AdWords повідомила, що видавці самі винні у казусах з недійсними кліками. Про це повідомляє видання SearchEngineRoundtable.
За її словами, видавці припускаються помилок, якщо вони:
1.    Клікають по своїх оголошеннях, щоб перевірити роботу сервісу;
2.    Просять своїх друзів та інших користувачів натиснути на їх оголошення;
Представник Google AdWords акцентує на тому, що, як правило, недійсні кліки виникають через те, що видавці самі кликають за оголошеннями або дозволяють іншим користувачам робити це.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)