Посилання на певні розділи сайту в пошуковій видачі стануть більш інформативно повноцінними – про це повідомила на цьому тижні компанія Google у своєму блозі.
За заявами майстрів, самі по собі «sitelinks» кардинально не змінилися, вони, як і раніше, створюються та розміщуються алгоритмами Google на основі загальної структури web-ресурсу. Крім того, ці «швидкі» посилання в результатах SERP з’являтимуться тепер лише у разі потреби.
А ось зовнішній вигляд посилань змінився – тепер їхній розмір такий самий, як і розмір основних результатів. Плюс – під кожним таким посиланням тепер з’являється однорядковий сніпет і виділений зеленим кольором URL.
Збільшилася з 8 до 12 та кількість посилань на сторінці. Відбулися зміни та у структурі видачі посилань. Додаткові лінки з’являються лише за запиті точної назви компанії. Така інновація значно заощадить час користувача в інтернеті, оскільки тут же, в результатах видачі можна відразу переходити в потрібний розділ сайту.
Поліпшилася і робота алгоритму в Google-пошуковику. Вже зараз з метою покращення якості пошукової видачі ранжування «швидких» посилань комбінується із звичайними посиланнями.
У категорії «Інструменти для веб-майстрів» зафіксовано всі зміни, і тепер web-майстер сайту може власноруч вказувати порядок ранжування внутрішніх посилань свого сайту, виходячи з їхньої важливості.
Разработчики таких инновационных ходов в Google считают, что таким образом можно будет избежать частого дублирования ссылок, и, в целом, улучшить качество поисковой выдачи. Нововведения будут доступны пользователям уже в ближайшие дни.