Продукцію Google чекає найбільший в історії корпорації редизайн – про це повідомив провідний дизайнер пошуковика Google Джон Уайлі (Jon Wiley) під час свого виступу на UX Week 2011. Головна ідея полягає в тому, щоб усі продукти та сервіси Google були виконані їх в єдиному інтерфейсі. Цікаво, що в цьому плані не зовсім підходить для дизайну соціальна мережа Google+. Однак так вийшло, що саме на її основі Google і випробував нові дизайнерські «фішки».
Як зауважив Джон Уайлі, саме новий генеральний директор компанії Google Ларрі Пейдж (Larry Page), подав ініціативу створення більш оригінального і зручного інтерфейсу для сервісів Google. У процес розробки залучилися фахівці з Google Creative Labs, а також відділ розробки реклами для Google Chrome.
Варто наголосити, що оновлений дизайн усі співробітники компанії не сприйняли позитивно, навіть, незважаючи на той факт, що сам Ларрі Пейдж затвердив нову пропозицію щодо дизайну Google-сервісів. Найбільше критичних зауважень отримав новий інтерфейс поштової служби Gmail. Втім, незабаром команда Google звикла до цієї інновації.
До речі, оновлений дизайн всіх служб зараз можуть бачити не всі користувачі інтернету. Серед найбільш значущих новинок зовнішнього вигляду можна виділити: помітну зміну деяких кнопок, заміну панелі навігації на невелику стрілку поруч із логотипом Google, а також удосконалений спосіб розміщення окремих елементів меню.