Тепер сервіс Panda пошукової системи Google працюватиме і в російськомовному пошуковому середовищі. Про це офіційно заявило представництво компанії Google. Оновлення алгоритму Панди, яке спочатку стосувалося англомовних запитів по всьому світу, тепер буде доступним і в російськомовному пошуковому сегменті.
Роботою «Панди» користувачі загалом задоволені. До того ж експерти теж встигли відзначити покращену якість видачі результатів за цілим рядом показників. Щоправда, такі підсумки фахівців стосувалися роботи лише англомовної Панди.
Більшістю інших мов, з якими «сприятиме» «Панда», торкнеться від 6% до 9% запитів. Для порівняння – при запуску «Панди» для англомовного середовища помітні зміни відбулися в 12% запитів. Однак тепер оновлена «Панда» «заговорить» усіма мовами, за винятком китайської, японської та корейської – вони ще проходять стадію тестування.
Разом з тим, як вважає аналітик ресурсу Neiron.ru Андрій Іванов, SEO -спільноті простору СНД не варто турбуватися з цього приводу, оскільки Google не є єдиним пошуковцем, і «Панда» впливає далеко не на всі сайти.