Схоже, що Google знову може повернутися на китайський ринок через два роки після свого гучного виходу. Про це повідомило The Wall Street Journal.
За заявою Деніела Алегре (Daniel Alegre), керівника підрозділу Google в Азії, пошуковий гігант розширює свій штат у Китаї, наймаючи на роботу нових інженерів, менеджерів з продажу та продакт-менеджерів. Відомо також і те, що керівництво корпорації вирішило серйозно зайнятися всебічним просуванням у Китаї платформи Android, розширити ринок інтернет-реклами, а також запустити на території КНР службу пошуку товарів Google Product Search. Додамо і те, що зараз готується до запуску китайська версія Android Market.
Разом з тим, представник Google підкреслив те, що наразі корпорація збирається запускати в Китаї тільки непіддані цензурі сервіси.
А ось експерти галузі припускають, що в даному випадку Google керується лише практичними міркуваннями і намагається розширити аудиторію користувача: нагадаємо, наприкінці 2011 року загальна кількість китайських інтернет-користувачів досягла позначки в 500 млн користувачів. Згідно зі статистикою, цей показник перевищує кількість інтернет-аудиторії США вдвічі.