Home > Блог > Інтернет-маркетинг > Google може незабаром знову повернутися до Китаю

Google може незабаром знову повернутися до Китаю

Опубликовано 21.06.2022 Від


Схоже, що Google знову може повернутися на китайський ринок через два роки після свого гучного виходу. Про це повідомило The Wall Street Journal.
За заявою Деніела Алегре (Daniel Alegre), керівника підрозділу Google в Азії, пошуковий гігант розширює свій штат у Китаї, наймаючи на роботу нових інженерів, менеджерів з продажу та продакт-менеджерів. Відомо також і те, що керівництво корпорації вирішило серйозно зайнятися всебічним просуванням у Китаї платформи Android, розширити ринок інтернет-реклами, а також запустити на території КНР службу пошуку товарів Google Product Search. Додамо і те, що зараз готується до запуску китайська версія Android Market.
Разом з тим, представник Google підкреслив те, що наразі корпорація збирається запускати в Китаї тільки непіддані цензурі сервіси.
А ось експерти галузі припускають, що в даному випадку Google керується лише практичними міркуваннями і намагається розширити аудиторію користувача: нагадаємо, наприкінці 2011 року загальна кількість китайських інтернет-користувачів досягла позначки в 500 млн користувачів. Згідно зі статистикою, цей показник перевищує кількість інтернет-аудиторії США вдвічі.

Розрахувати вартість
від 8000 грн. (без передоплати)