У Google були додані вдосконалення для викорінення “шахрайських та сумнівних оголошень” на різних сайтах Google. Про це розповіли веб-майстри пошукового гіганта.
В цілях ефективного моніторингу мільярдів оголошень, які щорічно публікуються на сервісах Google, команда розробників використовує поєднання сучасних автоматизованих технологій, а також ручну перевірку. Така технологія дозволяє точно та своєчасно визначати «сумнівну рекламу».
За допомогою спеціальних систем, майстри сканують та аналізують рекламні блоки, а також цільові сторінки у пошуках «шахрайської реклами». У разі виявлення небажаних оголошень або ресурсів, фахівці з безпеки Google перевіряють їх вручну, і тільки після цього вирішують, ліквідувати їх чи ні.
Що ж змінилося останнім часом у сервісах контекстної реклами Google?
Було покращено алгоритми, що аналізують видачу пошукових запитів типу «годинник». Google постійно моніторить ключові слова на запити, пов’язані з розповсюдженням контрафактної продукції. Більш того, будь-якої миті користувач може повідомити майстрам пошуку в Google про такі рекламні повідомлення або посилання, які ведуть на сайти торговців підробками.
Оновився також і функціонал «risk model», який дозволяє виявляти оголошення, що порушують політику безпеки Google.
Ручне оброблення оголошень суттєво прискорилося.
«Сумнівні оголошення» розглядаються за новими стандартами – тепер на обробку кожної заявки потрібно не більше 24 годин.
Крім того, служба безпеки інтернет-гіганта регулярно моніторить актуальність політики рекламної безпеки Google, і в разі потреби її швидко оновлює. Так, у 2011 році рекламодавці представили на сервісах Google кілька мільярдів рекламних оголошень, з яких команда Googlу відфільтрувала понад 130 млн оголошень. Та й загалом за 2011 рік (порівняно з 2010) Google більш ніж на 50% скоротив кількість неякісних оголошень на своїх сервісах, а також заблокував до 150 тис. акаунтів за спроби реклами товарів-підробок.
Додамо і те, що за допомогою спеціальної форми користувачі Google, знайшовши «шкідливу» рекламу на сервісах інтернет-гіганта, завжди можуть повідомити це Центр підтримки AdWords