Український інтернет моніторитиметься по-новому. Зміни у поведінці вітчизняної інтернет-аудиторії фіксуватиме аналітична компанія Gemius. Спеціально для цього буде запущено спеціальну fusion-панель, для якої буде підібрано по 5-8 тис. software-панелістів. Таким чином, у дослідженні буде задіяно близько 70 тис. респондентів.
Gemius пропонує інтернет-користувачам встановити на свої комп’ютери спеціальне ПЗ, яке моніторитиме їхню поведінку на просторах всесвітньої мережі. Таким чином, компанія зможе не лише аналізувати діяльність сайтів із кодами Gemius (таких близько 400), а й усі інші. Водночас, аналітики зауважують, що метод fusion дає можливість вимірювати невеликі нішові веб-сайти та внутрішні розділи великих ресурсів.
Як вважає спеціаліст компанії Яндекс.Україна Денис Ткаліч, такий моніторинг українського інтернету буде дуже корисним для ринку. Таке дослідження стосуватиметься не лише тих ресурсів, де встановлено лічильник Gemius, але й усі популярні та відвідувані українськими користувачами сайти.
Лічильники Gemius, до речі, встановлені на всіх сервісах Яндекса і вже вимірюють інтернет аудиторію в рамках дослідження gemiusAudience. Так, нагадаємо, за нещодавно опублікованими даними такого моніторингу, у липні поточного року Яндекс-пошуком скористалися понад 5 млн українців та 1,5 млн білорусів.