Інтернет-гіганти – Facebook, Twitter, Google та AOL разом братимуть участь некомерційній акції проти неякісної реклами, шкідливих програм та інших схем, що зловживають довірою користувача. Про це напередодні стало відомо зі слів Еріка Девіса (Eric Davis), керівника відділу соціальної політики компанії Google у корпоративному блозі .
Ads Integrity Alliance – до цього партнерського союзу з боротьби з протизаконною та недостовірною рекламою вступили інтернет-корпорації. Зауважимо, що спільнота була створена з ініціативи некомерційної організації StopBadware.
Надалі планується, що дії Альянсу будуть спрямовані на просвітництво про проблеми у просторі інтернет-реклами. Більше того, на сторінці Badware Website Clearinghouse опубліковано список ресурсів, які містять посилання на зловмисне програмне забезпечення. Важливим є те, що ресурс повністю відкритий для взаємодії з питань безпеки.
Члени Союзу мають намір ініціювати найжорсткіші акції, спрямовані проти недобросовісної реклами, поширення шкідливого програмного забезпечення або обману користувачів.
У блозі Google повідомляється також і те, що за минулий рік пошукова система відключила понад 130 мільйонів оголошень і забанила 800 000 рекламодавців за порушення політики компанії на своїх ресурсах і сайтах партнерів. Однак, головною проблемою залишається те, що після блокування на одній рекламній платформі спамери переходять на інші. Альянс компаній інтернет-гігантів планує ефективно протистояти цьому явищу.