В рамках оптимізації роботи платформ для розробки різних додатків, наприкінці минулого місяця найбільша світова соціальна мережа Facebook зробила низку інноваційних ходів. Експерти активно обговорюють два з них.
Перше – це те, що тепер у роботі Platform Policy програми можуть нараховувати учасникам віртуальні гроші чи презенти за рахунок їхньої активності, яка не буде пов’язана з третіми особами. У свою чергу всі винагороди за дії користувачем за участю третьої сторони повинні проводитися за допомогою сервісів Facebook Credits.
Такий хід означає те, що тепер у розробці програм програмістам забороняється заохочувати віртуальними бонусами користувачів у тому випадку, якщо особиста інформація може бути доступна третім особам. Забороняється також заохочувати завантаження інформації з ресурсів третіх осіб (рингтонів, тулбарів тощо). Не можна нараховувати бонуси лише за перегляд відео, гри або заповнення анкет.
А ось друге – це те, що у додатках Facebook тепер заборонені будь-які посилання, реклама чи просто згадка будь-яких елементів інших соціальних мереж-конкурентів.
Таким чином, ні Twitter, ні Google+, ні Foursquare, hi5, Flickr, ні низка інших ресурсів не зможуть тепер будь-яким чином бути згадані та інтегровані до додатків у Facebook.
Як зауважують самі представники Facebook, інновації Platform Policy ще не застосовувалися на практиці, оскільки додатки, які порушували б ці правила, ще жодного разу не блокувалися.