Google AdWords впроваджує динамічні пошукові оголошення – новий тип реклами. Про це розробники повідомили у своєму офіційному блозі Google. Вони автоматично створюються на основі контенту веб-ресурсу відповідно до того, які запити вводять користувачі. Ці динамічні оголошення доповнюють традиційну рекламу з націленням на слова-ключовики і можуть дозволити отримувати більше кліків та конверсій за мінімальних витрат.
У блозі також повідомляється і те, що динамічна реклама використовує такі ж алгоритми індексування та визначення релевантності, як і простий пошук Google. Це дозволяє швидко оновлювати інформацію про доступні пропозиції та показувати затребувані оголошення. Їхні заголовки динамічно генеруються з урахуванням пошукового запиту та контенту самої релевантної цільової сторінки. Решта тексту реклами базується на шаблоні, який створює рекламодавцем у процесі налаштування кампанії.
Більше того, динамічні пошукові оголошення можуть брати участь в аукціоні AdWords у випадках, коли для відповідного запиту у рекламодавця не надається потрібного оголошення з націленням на слова-ключовики. Таким чином, динамічна пошукова реклама транслюється виключно в тих випадках, якщо немає інших оголошень – це дає можливість розширювати охоплення і досягати більш високих результатів.
Головна причина такого нововведення в Google – те, що пошуковик Google щодня отримує до 16% абсолютно нових запитів, а це означає те, що більшість релевантних пошукових запитів у будь-якому випадку залишиться втраченою, як би ретельно не підбиралися ключові слова.
Інновація сьогодні доступна лише в рамках обмеженого бета-тестування, яке проводиться у всіх країнах і для всіх мов. Зв’язавшись з менеджером свого облікового запису, всі бажаючі можуть подати заявку та взяти участь у тестуванні.